ارسال پیام صوتی

ارسال پیامک صوتی یک قابلیت بسیار کاربردی درسامانه پیامک میباشد که به مخاطبین حس ارزشمند بودن بیشتر نسبت به پیام های متنی میدهد، همچنین احساس نزدیکی به برند را در آنها بالاتر میبرد. برای استفاده از این قابلیت به ابزار خاصی احتیاج نیست فقط کافی است صوت مورد نظر را ضبط کرده و با استفاده از ابزارهای رایگانی که در پنل پیامک آنلاین اس ام اس وجود دارد، به فرمت مناسب تبدیل و ارسال کنید.

مزیت های ارسال پیامک صوتی چیست؟
ارسال پیام صوتی با توجه به قیمت ارزانی که دارد یک رسانه جدید برای تبلیغات موثرتر به شمار میرود. سال هاست که افراد جامعه با انواع تبلیغات تصویری و متنی رو به رو هستند و با توجه به تعدد این تبلیغات، اثرگذاری آنها نیز کمتر شده است. پیامک صوتی به شما این امکان را میدهد که به صورت کاملا شخصی سازی شده با مخاطبین در ارتباط باشید.

ارسال پیامک صوتی قابلیت ارسال به صورت انبوه را دارد؟
بله… هیچ محدودتی در تعداد ارسال پیامک صوتی وجود ندارد، بعد از این که فایل صوتی به فرمت مورد قبول کانورت شود ( ابزار مخصوص کانورت در سامانه پیامکی آنلاین اس ام اس قرار داده شده است) امکان ارسال پیامک صوتی به صورت انبوه و تکی وجود خواهد داشت. امکان ارسال پیام های صوتی به تمام شماره های موبایل و ثابت وجود دارد.

پیام صوتی به چه شماره هایی قابل ارسال است؟
پیام های صوتی قابلیت ارسال به تمام شماره های موبایل و شماره های ثابت را دارد. از طریق این نوع ارسال میتوانید به تمام شماره های موجود دربانک شماره های سامانه پیامکی آنلاین اس ام اس ارسال انجام دهید.

فهرست