چطوری پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟ کامل و جامع

هنوز هم پیام تبلیغاتی بدرد میخوره؟!

حتما تابحال به این فکر افتاده اید که با وجود شبکه های مجازی و … آیا هنوز هم پیامک تبلیغاتی تاثیر گذار است یا خیر؟ پاسخ بله است.چرا؟؟؟! بریم ببینیم اصلا چرا

با یک مثال ساده و روزمره مسئله را باز میکنیم. اگر با دوستتان کار مهمی داشته باشید به او در شبکه مجازی پیام میدهید یا براش پیامک میفرستید؟

معموله دیگه پیامک را انتخاب میکنید چرا؟ 1- چون حتما سریع میبینتش 2-حتما به دستش میرسه 3-کارتون سریع تر پیش میره

اگر بخواهیم کاملتر موضوع را بیان کنیم بازاریابی پیامکی همچنان قدرت خود را دارد اما روش استفاده افراد از بازاریابی پیامکی نادرست و غیر اصولی است.

خب اول از همه میریم سمت مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی:

مزایای پیامک تبلیغاتی چی هست؟

همانطور که توضیح دادیم متوجه شدیم بازاریابی پیامکی خیلیی میتونه کمک یار ما در کسب و کار ما باشه از کسب و کارهای کوچک محلی بگیر تا شرکت ها و موسسات بزرگ خب بریم سروقت مزایای پیامک تبلیغاتی:

1-دسترسی آسان و سریع به همه مردم!

همونطوری که میدونم و میدونید امروز هممون یک گوشی یا دستمونه یا تو جیبمونه و همیشه با اون ور میریم و کلی از کارهامون را باهاش انجام میدیم.اگر همه افراد یک جامعه به شبکه مجازی و اینترنت دسترسی نداشته باشند حتما به پیامک دسترسی دارندو اونو دریافتش میکنند.پس یعنی هر گوشی که میاد دست یک نفر اون فرد میتونه مشتری بالقوه کسب و کار شما باشد. یعنی هر کسب و کاری حتی اونی که تو روستا انجام میشه میتونه از پیامک تبلیغاتی استفاده کنه.

2-ارتباطی مستقیم به سرعت برق و باد با مشتری!

معمولا ما افراد کمتر به تبلیغات تلویزیون و سایت ها نگاه میکنیم چون یکجورایی جذابیت پیامک را ندارند. اما وقتی یک پیام دریافت میکنیم چون باهاش کمتر سروکار داریم برامون جذابیت خاصی داره که کی بهم پیام داده یا اینکه تو اون پیامه چی میتونه باشه!!

شما از طریق پیامک تبلیغاتی به شخصی ترین وسیله مردم دسترسی دارید و اونو به تسخیر خودتون درمیارید.معمولا صدای پیامک گوشی هم با هرگونه اعلامیه دیگه متفاوت تره و بهتر در اعلامیه های گوشی دیده میشه پس شما اینجا هم سود کرده اید و پرچم پیروزی خودتون نسبت به دیگر کسب و کارها را بالا برده اید.

3-آخر به دستش میرسه!!!!منظورم مشتریه 🙂

بعضی وقتا ممکنه که گوشی افراد خاموش یا در دسترس نباشه و پیام ما را دریافت نکنه اینجا چه باید بکنیم؟

خب به نظرتون اون میخاد تا اخرش همونطوری خارج از دسترس باشه؟ نه بابا یک روزی اونم میاد در دسترس و اخرش پیامک تبلیغات مون به دستش میرسه.

4-هدفمد ، اصولی ، طبق نیاز پیام میدیم!

بعضی وقتا شده که ما میخایم پیامک تبلیغاتی مون به دست گروه یا افراد یا منطقه خاصی برسه آیا اینم میشه یا نه؟!

بله که میشه اینم یکی دیگه از مزایای سامانه پیامک آنلاین اس ام اسه که در بخش بعدی همین مقاله میریم تو بحثش.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی کجا برم؟

خب تا الان متوجه شدیم که آقا این پیام تبلیغاتی خیلیی میتونه بهمون کمک کنه حالا بفرمایید کجا بریم بگیریمش و کسب و کارمون را تبلیغ کنیم؟؟

بیشتر افراد فکر میکنند برای ارسال های تبلیغاتی نیازه که به دفاتر پیشخوان دولت یا مخابرات برن یا باید یک دستگاه فیزیکی جهت ارائه این خدمات تهیه کنند ولی باید بگم که این اشتباه است چون ارائه اینطور خدمات بدست سامانه های پیامکی میباشد.

سامانه پیامکی یک نرم افزار تحت وب هست که امکانات ویژه ای برای ارسال انواع پیام میدهد. (دریافت آن هم در دیگر جاها شامل هزینه های زیاد میباشد که در آنلاین اس ام اس پنل پیامکی به صورت کاملا رایگان و مادام العمر ارائه میشود برای ثبت نام کلیک کنید) دسترسی به سامانه پیامکی آنلاین اس ام اس به راحتی انجام میشود و اصلا نیازی به داشتن کامپیوتر نیست بلکه با گوشی های هوشمند هم قابل مدیریت میباشد

چگونه شماره افراد را برای ارسال پیامک تبلیغاتی پیدا کنم؟

برای هرکاری یک سری لوازم و مواد اولیه نیاز است و برای بحث ارسال پیامک تبلیغاتی هم 2 کار نیاز میباشد. 1-تهیه سامانه پیامکی 2-بدست آوردن شماره افراد برای ارسال پیغام

اولی را که نحوه بدست اوردنش را توضیح دادیم. شماره افراد را از کجا بیاریم؟

در سامانه پیامکی آنلاین اس ام اس این امر بسیار راحت شده است به اینگونه که مثلا اگر بخواهید به یک منطقه در مشهد پیام ارسال کنید دیگه نیازی نیست که برید و دنبال شماره های اون منطقه بگردید و یکی یکی در سامانه وارد کنید در سامانه ما چیزی به نام بانک شماره وجود دارد.

این بانک شماره ها به صورت رایگان در اختیارتون قرار میگرید که داخل اونها هزاران هزاران شماره وجود داره تا شما بتونید بهترین بهره را از تبلیغات خودتون ببرید.

بانک های شماره ما بر چندین اساس تفیک میشود که این مطلب پیشِ رو ادامه همون بحث هدف داشتن برای ارسال پیامک تبلیغاتی است.

ارسال براساس منطقه

رسوندن پیامتون به یک منطقه خاص یا یک شهر خاص مد نظرتون از این روش انجام میشود. شما پس از تهیه پنل در قسمت ارسال میتونید این روش را پیدا کنید و با انتخاب منطقه مورد نظر خود پیامکتون را ارسال کنید و سریع در منطقه شناخته بشوید.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی با دکل های BTS ایرانسل

یکی از موثر ترین و بروز ترین بانک های ارسال اس ام اس تبلیغاتی هستد که کمک شایانی میتونه به کسب و کارتون بکنه. علت و دلیل بروز بودن را در مقاله ” توضیح جامع درباره ارسال BTS ” بخوانید.

ارسال براساس سن جنسیت

بعضی از اوقات پیامک تبلبغاتی تان مثلا درباره تخفیف لوازم آرایشی هست و جامعه هدفتون بانوان هستند یا میخواهید برای استخدام در یک کارگاه نجاری پیامک تبیلغاتی بدین که اینجا لازمه پیامکتون فقط به افراد 25 تا 30 سال مرد بره اینطور وقتا روش های دیگه جواب گو نیست چون پیامتون به افراد غیر مرتبط هم امکان دارد ارسال بشه این مسئله شاید زیاد خوشایند نباشه

خوب چه کنیم ؟

؛ در این موضوع هم غمتون نباشه چون سامانه پیامک آنلاین اس ام اس بانک ارسال بر اساس سن و جنسیت را داره که میتونید به راحتی جامعه هدف بسیار متمرکزی را نشانه بگیرید.

ارسال از روی نقشه

در این بانک شماره میتونید به راحتی به محله های مختلف یک شهر که نشانه گذاری شدند پیام بدین .

ارسال براساس کد پستی

این بانک شماره مخصوص فروشگاه هایی هست که میخواهند به افراد نزدیک خودشون دسترسی راحت تری داشته باشند میتونه مورد استقاده قرار بگیره.

دفترچه تلفن با کلی قابلیت

اینم یکی دیگر از بانک ها و روش های پیامکمون هست که دست شما هست کل کار ها به اینگونه که شما خودتون شماره هایی که دارید را وارد دفترچه تلفن میکنید و از اونها استفاده میکنید.

این دفترچه برای کسایی که بانک های شماره را خریداری میکنند خیلی مناسبه

هزینه ارسال پیام تبلیغاتی چطوری هست؟

خب به هسته اصلی کار رسیدیم که متاسفانه اگر نباشد تمام کارها عقب میافتاد.

میتونیم بگیم ارسال اس ام اس تبلیغاتی کم هزینه ترین ، موثر ترین ، بهترین روش تبلیغات هست چون هم مزایای عالیی داره هم روش های متنوع داره که میتونه ما را راحت تر به هدف های والای خودمون برسونه.

تازه یک خب خوب هم بده که اگر احیانا به یک بانک شماره پیامک تبلغاتی ارسال کردید و به بلک لیست برخورد کردید هزینه ها برگشت داده میشود، این موضوع خیلی میتونه در سرمایه ما کمک کنه.

تعرفه میانگین ارسال هر پیام تبلیغاتی در حال حاظر 120 ريال به ازای هر صفحه پیام میباشد. ( این قیمت در 17/07/99 بروز شده است)

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه ها اینجا کلیک کنید.

صحبت نهایی با دوستان عزیزم …

وقتتان ، عمرتان ، سرمایه تان را هدفمند میتونید اداره کنید فقط باید بهترین روش و راه را بیابید و اون را ادامه دهید.

موفق و موید باشد …

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
توضیح جامع درباره ارسال از دکل های BTS

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست